בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
דף הביתo מערכת באנרים - תמונות מסך

מערכת באנרים - תמונות מסך

מערכת ניהול פרסום
 
מערכת באנרים | פרסום

דוחות פרסום

מסך זה מאפשר למנהל המערכת לצפות בנתוני הפרסום השונים בצורה טבלאית או גראפית. המערכת מספקת נתוני חשיפת פרסומות, לחיצה על הפרסומות, יחס המרת גולשים ועוד לפי פילוחים שונים, כל זאת על מנת לאפשר ניתוח יעיל של מסעות פרסום באינטרנט.
 
מערכת באנרים | פרסום

ניהול מפרסמים

מסך זה מאפשר הוספה וניהול של מפרסמים שונים על מנת לאפשר, במידת הצורך, לכל מפרסם גישה למערכת לצורך קבלת נתונים מסעות הפרסום שלו בלבד. ניתן להגדיר מפרסמים כמשתמשים, על מנת לאפשר להם הרשאות צפייה בלבד או מנהלים על מנת להקנות להם יכולות עדכון.
 
מערכת באנרים | פרסום

יצירת קוד

מסך זה מאפשר יצירה של המקטע הדרוש על מנת לשלב את הפרסום באתר. לאחר יצירת האזורים ומיקומי הפרסום הרצויים באתר (לדוגמה: באנר עליון במדור הכלכלה), באפשרות מנהל המערכת להצליב מקומות אלו על מנהל להפיק את מקטע הקוד הדרוש לשילוב באתר. לאחר שילוב קוד זה, תאפשר המערכת הצגה של פרסומות שונות במיקום זה.
 
מערכת באנרים | פרסום

ניהול פרסומות

מסך ניהול הפרסומות מאפשר הוספה ועדכון של פרסומות במערכת. לכל פרסומת נקבע שם, מיקום הופעתה, מספר פעמים בהם תיחשף במודעה, מספר הלחיצות על הפרסומת, תאריכי הופעת הפרסום ועוד. המערכת מאפשרת ניהול סוגים שונים של פרסומות לרבות פרסומות תמונה, פרסומות פלאש או מודעות טקסט שונות לרבות מודעות Google Adsense.
 
מערכת באנרים | פרסום

צפייה במודעה

מסך זה מאפשר צפייה במודעות השונות לאחר העלאתן. המסך מציג את הפרסומת, תאריך התחלת הפרסום, תאריך סיום הפרסום, משקל הפרסום ביחס להופעת הפרסומות השונות המוקצות לאותו המיקום באתר (רוטציה) ואת הקישור אליו מגיעים בלחיצה על הפרסומת.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: