בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
דף הביתo שירותים נוספיםo מיקור חוץ | פיתוח אפליקציות

מיקור חוץ

מיקור חוץ
 
שווי מקסימאלי ועלויות בשליטה !

מה מונע ממך להעביר שירותי  תכנות למודל מיקור חוץ? לא ברור כמה זה יעיל? צריך שותף מומחה שאפשר לסמוך עליו? מי ייתן ערך מקסימאלי להשקעה? מי יוריד לך את עלויות הניהול? מי יביא תרבות של מצוינות ויעילות לעסק שלך? ומי יקרב אותך ללקוחות וליעדי העסק?

אם המטרה היא שמירה על יתרון תחרותי, אם חייבים לחסוך עלויות מבלי לפגוע במוצר; אם עובדיך הקבועים נקברים תחת המשימות והכי חשוב לך שיתמקדו ביוזמה עסקית; אז ברורה לך התמורה העסקית העצומה שאפשר להשיג ע"י העברת משימות התכנות לשירות מיקור חוץ.

עם פתרונות המיקור המיוחדים שלנו נפרסות בפניך ההשפעות והתרומה של מיקור חוץ לאסטרטגיה של החברה שלך, לתהליכים בחברה ולכלים הטכנולוגיים המופעלים בה.  אנו נסייע באפיון צרכי המיקור: המטרות, הצרכים והדרכים למדוד את ההצלחה. הפוטנציאל הגלום בשירותי מיקור חוץ עם ATP-LOGIC הוא בולט וברור ובו בעת מאפשר לתכנן ולשלוט בעלויות הפיתוח שלך.
 
צוות הפיתוח כולל מפתחים בוגרי האקדמיה במדעי המחשב וניסיון רב-שנים בפיתוח אפליקציות לסביבת האינטרנט בטכנולוגיות כגון ASP, ASP.NET, C#, VB, VB.NET ועבודה מול בסיסי נתונים שונים, בינהם: MS SQL ,Access ו - Mysql.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: