בניית אתרים

בניית רשת אתרים לאתר תדמית או פורטל

17/04/2012 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר

כולנו יודעים שכיום, בעידן הדיגיטלי, מי שאינו מתחזק אתר אינטרנט עסקי פשוט מפסיד לקוחות. האינטרנט הינו מקור המידע הגדול, הנוח והזמין ביותר בעולם, והוא החליף הלכה למעשה את השימוש בדפי זהב ואת הפנייה למוקדי המודיעין הטלפוניים. כאשר גולש, שהוא כמובן גם לקוח פוטנציאלי, מחפש מידע על מוצרים או שירותים, הוא פונה לאתרים. המטרה שלכם תהיה לבלוט על פני כל המתחרים ולשם כך נדרשת בניית אתרים איכותית.

 

בניית אתרים תדמיתיים ופורטלים

 

אחת הדרכים לעשות כן, היא להתחיל לבד תהליך של בניית אתרים ולהקים אתר. רצוי גם לוודא שהאתר נהנה מקידום אתרים ( SEO ) יעיל. צורה שנייה, היא לפנות אל חברה המתמחה בנושא של בניית אתרים ולפתח יחד אתר תדמית מושקע ומעוצב או פורטל. אתר תדמית הינו אתר שיווקי אשר מקדם עסק ספציפי או טווח מצומצם של מוצרים, בעוד פורטל הינו אתר נרחב יותר, הבנוי כמו אינדקס, אשר מספק מידע רב בנוסף ומסביב למוצר או לשירות.

 

למה פורטל?

 

מומחי בניית אתרים ימליצו לכם פעמים רבות להשקיע ולפתח פורטל במקום בניית אתרים מסורתית. מדוע? פורטלים עושים רושם גדול יותר על הלקוחות, ומציג אתכם כמובילים והחדשניים שבתחום. קחו למשל את עסקי ההחלקה היפנית - יש סיכוי גדול שלקוחה פוטנציאלית תבחר לשים את אמונה דווקא אצל מספרה שהיא תמצא דרך פורטל, שבו גם מציעים סרטונים, הסברים ומידע על התהליך.

 

בניית אתרים תדמיתיים מול בניית הפורטל

 

כאמור, פורטל מתפקד כמו אינדקס עם מידע רב. בניית אתרים טובה ומהימנה תדע איך לשלב את המידע הזה בצורה יעילה, כך שהפורטל, אשר יכול בהחלט גם לשמש למעשה בתור האתר התדמיתי של העסק שלכם, ייראה מעוצב ומסוגנן, אך בצורה זו שגם יהיה ניתן לנווט בין כל חלקיו - מאמרים, גלריית תמונות (של מוצרים או של תמונות "לפני " ו"אחרי"), סרטונים, טלפונים ומחירים, בקלות ובנוחות.

 

ולאחר בניית אתרים - קידום האתר

 

חשוב שתדעו, כי בניית אתרים מוצלחים, הינו רק הצעד הראשון של מינוף העסק שלכם באמצעות הרשת. השלב הבא, שהוא פשוט חיוני והכרחי, הינו קידום האתר באמצעות SEO ( Search Engine Optimization) אשר יבטיח שהאתר שלכם יופיע במקום גבוה במדרג תוצאות החיפוש של גוגל. קידום אתרים נעשה דרך שימוש במגוון רב של כלים, ובין היתר כמו פרסום לינקים, פרסום מאמרים, ועוד.