בניית אתרים

בניית אתרים תדמיתים מול בניית דף עסקי בפייסבוק

14/05/2012 14:37:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
כל עסק הפועל במרחבי רשת האינטרנט שואף למקסם את רווחיו באמצעות חשיפה מוגברת וממוקדת לקהלי היעד הרלוונטיים לגביו. כיום, רשת האינטרנט מהווה פלטפורמה עסקית אידיאלית עבור עסקים רבים ובכל גודל. היתרון הבולט של רשת האינטרנט על פני אפיקי מדיה אחרים (כגון: פרסום בעיתונות המודפסות, במדריכי טלפונים מודפסים, שלטי חוצות וכדומה), היא למעשה החשיפה הממוקדת והמיידית לקהלי היעד הרלוונטיים לגביכם.
בניית אתרים תדמיתיים הינה אחת הפעולות הכי נפוצות ביותר בקרב עסקים רבים מכל תחומי המסחר השונים. בניית אתרים מאפשרת לאותם עסקים לפעול במרחבי הרשת במספר פעולות ישירות לצרכי שיווק וקידום האתר, וכתוצאה מכך להגיע לחשיפה גבוהה בקרב קהלי היעד הרלוונטיים לגביהם, וזאת במידה והליך בניית אתרים תדמיתיים בוצע על הצד המקצועי הטוב ביותר.

להשקיע עבור בניית אתרים או פייסבוק?
מצד שני, עומדים לרשותכם מגוון נרחב של "כלים שיווקיים" שיאפשרו לכם לקדם את מטרותיכם העסקיות ללא צורך ראשוני בהקמת אתר תדמית. כלים אלו כוללים בין היתר שימוש מקצועי בפלטפורמות המסחריות המוצעות לכם על ידי הרשתות החברתיות, ועל ידי הרשת החברתית המובילה את התחום: רשת הפייסבוק. כיום, תוכלו לנהל עבור העסק שלכם עמוד פייסבוק שיציג ויחשוף את השירותים או המוצרים העסקיים שלכם בפני קהל לקוחות גדול ונרחב, וזאת ללא כל צורך בהשקעה כספית ראשונית (הכרוכה בהליך הקמת אתר תדמית). אומנם, ניהול מקצועי ואפקטיבי של עמוד הפייסבוק שלכם באמצעות חברה המתמחה בכך, כרוך בעלויות השקעה בסיסיות, אך הוא ברוב המקרים נמוך (באופן יחסי) מהליך בניית אתר תדמית מקצועי.
 
בניית אתרים תדמיתיים או עמוד פייסבוק –מה עדיף?

רשת האינטרנט היא ללא ספק אמצעי המדיה האפקטיבי ביותר כיום לגיוס לקוחות וחשיפת המוצר או השירות בקרב קהלי יעד רבים ושונים, וזאת בתנאי שאתם מבצעים את הפעולות האינטרנטיות שלכם בצורה המקצועית ביותר.
בניית אתרים תדמיתיים באופן מקצועי ואפקטיבי הינה הליך שיכול להפוך אתכם למובילים בתחומם ברשת האינטרנט, והוא כרוך בהוצאות ישירות לצרכי בניית אתרים ממוקד מטרות וקהלי יעד רלוונטיים, העמדת מערכת ניהול לצרכי עדכון שוטף של האתר, עיצוב אתר התואם את מיתוג העסק ומטרותיו, עיצוב ממשק גלישה נוח וידידותי, ובעיקר תכנון אתר המיועד לצרכי קידום ושיווק שונים ברשת. עלויות ההקמה הן פונקציה של הפעלת יישומים בתוך האתר, וברוב המקרים, השמיים הם לא הגבול במקרים אלו...
מצד שני, בניגוד לתחום של בניית אתרים הקמת עמוד פייסבוק אינה מחייבת אתכם בהוצאה כספית ראשונית, ומאפשרת לכם לפתוח עמוד רלוונטי לתחום עיסוקכם וליצירת קשרים עם קהל יעד המתעניין בתחום העסקי שלכם.
האידיאל המקצועי הוא כמובן לשלב בין הכוחות הרבים הממתינים לכם ברשת האינטרנט, באמצעות בניית אתרים תדמיתיים שיקודמו וישווקו ברשת באפיקים שונים (הכוללים בין היתר: פתיחת עמוד מקצועי ברשת הפייסבוק).
השאלה במה להתחיל ובאיזה אפיק פרסומי לבחור, הינה שאלה של יכולות כספיות ויכולות השקעה ראשוניות. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון, שבתחום בניית אתרים תדמיתיים מקצועיים ורלוונטיים קיים קשר ישיר בתחום קבלת ההחלטות לביצוע התקשרויות או עסקאות בקרב קהל הגולשים.