בניית אתרים

בניית אתרים - פרילנסר או חברת בניית אתרים ?

15/08/2012 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
מתכננים בניית אתרים בקרוב? מעוניינים לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע בתחום, אך אתם מתלבטים האם לפנות לפרילנסר או לחברה מקצועית בתחום בניית אתרים ? המאמר הבא יעניק לכם את המענה המושלם לסוגיות אלו ואחרות.

מספר מילים על הליך בניית אתרים

בניית אתרים הינו הליך מורכב המחייב אתכם לפעול באופן מקצועי באמצעות פנייה לבעלי מקצוע מתחום התכנות (לצרכי פיתוח ובנייה) ובעלי מקצוע מתחום העיצוב (לצרכי עיצוב מבנה האתר). כיום, עומד לרשותכם היצע נרחב של בעלי מקצוע בתחומים אלו, דבר המאפשר לכם לבחור באופן מוקפד ומקצועי את הצוות שיחד איתכם יעמול על בניית אתרים ויעלה את האתר לאוויר.

הליך בניית אתרים מורכב ממספר שלבים הכוללים בין היתר:
  1. הליך אפיון האתר- הגדרות מטרות האתר וצרכי האתר, הגדרות קהלי היעד העיקריים של האתר, הגדרות אפיון למערכת האתר ועוד.
  2. הליך תכנות ופיתוח האתר- הליך פיתוח המתבסס על צרכי האתר ואופן הגלישה בו 
  3. הליך עיצוב חזות האתר- הליך מקצועי המיושם על ידי מעצבי אינטרנט 
  4. בדיקות תאימות האתר- הליך הנועד לבחון את תאימות האתר בהתאם לדפדפני אינטרנט שונים, סוגי מסכים שונים, אמצעי גלישה שונים (מחשב ביתי, טאבלט, סמאטרפון). הליך זה מתבצע רגע לפני העלאת האתר לרשת.
בנוסף, בניית אתרים מלווה גם בהתאמת חבילת אחסון פונקציונאלית לצרכי האתר, בהתאמות שונות לצרכי קידום ושיווק האתר ברשת ועוד.

אז מה מומלץ פרילנסר או חברת בניית אתרים ?

על מנת לענות על שאלה זו, תדרשו לבחון את היקף העבודה הרצויה לכם. במידה ומדובר במיני אתרים (אתרים בעלי 3-4 עמודי אינטרנט), או לחילופין, במידה ומדובר בהעמדת דפי נחיתה לצרכי ביסוס קמפיין אינטרנט, תוכלו להסתפק ביכולותיו המקצועיות של פרילנסר המתמחה בעיצוב אתרים. במקרים המצוינים לעיל, פרילנסר מקצועי יספק לכם מענה מושלם לצרכים המינוריים שלכם בתחום בניית אתרים או בניית דף נחיתה.
במידה ואתם מעוניינים לפתח אתר מורכב יותר, או במידה ואתם מעוניינים לפתח אתר מבוסס תוכן או מידע, תדרשו לפנות לשירותיהם של חברות המתמחות בתחום בניית אתרים לכל מטרה. חברות אלו מעמידות לרשותכם היצע נרחב של שירותים מקצועיים, המאפשרים לכם ליהנות מהליך בניית אתרים מקצועי, החל משלבי האפיון המקדימים ועד לצרכי הקידום העתידיים של האתר ברשת.

יתרונות הפרילנסר

העסקת פרילנסר לצרכי בניית אתרים או דפי נחיתה מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מקצועיים הכוללים בין היתר: התעסקות מקצועית מול אדם אחד, יכולת קידום העבודה באופן מהיר (בהתאם ללוח הזמנים של הפרילנסר שבחרתם להעסיק).

חסרונות הפרילנסר

בניית אתרים או דפי נחיתה באמצעות העסקת פרילנסר יכולה גם להוות חסרון מקצועי הנובע כתוצאה מ: חוסר מעורבות של בעלי מקצוע נוספים בתחומו, סגנון עיצובי המוגבל לאפיק חשיבה אחד (אין עוד דעה מקצועית נוספת המלווה את התהליך), קושי בעמידה בלוחות זמנים במידה והפרילנסר עסוק בעבודות אחרות ועוד.

יתרונות העסקת חברת בניית אתרים
הליך בניית אתרים באמצעות חברה מקצועית בתחום, מאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות הכוללים בין היתר:
  • מספר מחלקות מקצועיות המעניקות לכם מענה מושלם לכל דרישה
  • יכולת עבודה בצוות וריבוי דעות מקצועיות לכל נושא ותחום באתר
  • יכולת הצגת מספר קווי רעיונות מרכזיים לצרכי בניית האתר
  • יכולת אפיון מקסימאלית של האתר  
  • יכולת ביצוע העבודה על פי הגדרת לוחות זמנים
  • יכולות פיתוח של כל נושא בתכנון האתר
  • מענה לצרכי אחסון האתר ואחזקת האתר 
  • מענה לצרכי קידום ושיווק האתר 
  • יכולת השלמת פרויקטים מורכבים בזמן קצר יחסית  ועוד.
אחד היתרונות המובהקים של בחירת חברה מקצועית של בניית אתרים לאתר הבא שלכם, הוא בתחום אפיון האתר. חברות אינטרנט המתמחות בתחום בניית אתרים מעמידות לרשותכם מחלקות מקצועיות העוסקות בתחום האפיון ברמה הגבוהה ביותר, תוך כדי אפיון כלל מרכיבי האתר ושימושיו העתידיים, לרבות, צרכי שיווק וקידום עתידיים.

כיום, בתחרות ההולכת וגוברת בכל תחומי המסחר השונים ברשת האינטרנט, הבחירה בחברת בניית אתרים היא בחירה מתבקשת בכל הקשור לתכנון פונקציונאלי של כלל צרכי האתר, החל מאפיון מקצועי של האתר ועד להענקת מענה אידיאלי לצרכי תחזוקה ותפעול של האתר.