בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo כיצד לתכנן דף נחיתה מנצח

כיצד לתכנן דף נחיתה מנצח

דפי נחיתה, הם ברוב המקרים, עמודי אינטרנט, המיועדים לצרכי השגת מטרה תכליתית אחת וברורה. השימוש הנפוץ ביותר בדפי הנחיתה מתבצע במהלך העלאת קמפיין ברשת האינטרנט, כאשר אל דף הנחיתה מגיע הגולש לאחר שהוא הקליק על באנר פרסומי או קישור המפנה לעמוד הנחיתה.

בניית אתרים עם דפי נחיתה
דפים אלו, כמו כל הליך אחר של בניית אתרים לרשת האינטרנט, מחייב את העוסקים במלאכה (מתכנתים ומעצבים כאחד), לפעול באופן ממוקד בהתאם למטרות שהוגדרו מראש. המטרות הנפוצות ביותר שלשמן מוקמים עמודי נחיתה הן: השארת פרטים, הרשמה למערך דיוור, רכישת מוצרים אונליין, המשך ביצוע פעולות באתר ועוד.

בניית אתרים ממוקדים.
דפי הנחיתה מהווים אמצעי שיווקי אפקטיבי, וזאת בתנאי שהם ממוקדי מטרה ותכליתיות. על פי מחקרים שונים בתחום הרגלי הגלישה, עולה כי, גולש ממוצע מקדיש בין 7 ל-10 שניות בלבד, לבחינת עמוד אינטרנט מסוים, בטרם קבלת החלטה (מצידו) האם להמשיך לבצע פעולות נוספות בעמוד או לסגור את חלון העמוד.

הזמן הקצר והקצוב מהווה אתגר מקצועי עבור כל אנשי המקצוע מתחום בניית אתרים , לרבות, מעצבים ומתכנתים העוסקים בבנייה ועיצוב של דפי נחיתה. דפי הנחיתה בניגוד לאתרי אינטרנט, מיועדים מלכתחילה להציג בפני הגולש מסר ממוקד ומרכזי אחד, וזאת מתוך ידיעה כי ריבוי מסרים תגרום לגולשים הסחת דעת ובלבול.

תכנון דפי נחיתה במהלך בניית אתרים דורש מכם למקד את המסרים השיווקים או הפרסומיים שלכם, ולגרום לקהל הגולשים למצוא עניין בדפי הנחיתה באמצעות מיקוד זה. דפי הנחיתה היעילים ביותר, הינם דפי אינטרנט המעבירים מסר חד וברור לקהל הגולשים, ומעמידים לרשותם הצעת מכר אטרקטיבית.

תכנון דפי נחיתה עבור בניית אתרים
תכנון יעיל של דפי נחיתה הינו הליך המחייב אתכם לשים דגש מקצועי למספר פרמטרים בטרם הפנייה לחברות בניית אתרים לצרכי הקמת עמוד הנחיתה. פרמטרים אלו כוללים בין היתר:
  • הגדרת מטרות עמוד הנחיתה כחלק מאסטרטגיית בניית אתרים - הגדירו היטב את המטרה שלשמה אתם מעוניינים להקים עמוד נחיתה, האם מדובר בעמוד שנועד לאסוף נתונים שונים, האם מדובר בעמוד המיועד למכור מוצר או שירות מסוים, או האם מדובר בעמוד נחיתה שכל מטרתו היא להגביר את זמן השהייה של הגולשים בתוך אתר הבית שלכם. מיקוד המטרה של עמוד הנחיתה יאפשר לכם לבחור במסר המוביל והעיקרי שיוצג בעמוד.
  • הגדרת קהל היעד של העמוד- ככל שתדעו יותר פרטים אודות קהל היעד הפוטנציאלי שיגיע אל עמוד הנחיתה שלכם, כך תוכלו להגביר את הסיכויים שקהל זה יבצע את הפעולה המסוימת בה אתם מעוניינים.
    פרמטרים מקצועיים אלו מכונים במסגרת הליך בניית אתרים כהליך אפיון אתרים, ומומלץ לבצע אותם במסגרת שלבי התכנון הראשוניים של בניית אתרים ועמודי נחיתה אפקטיביים.
לאחר שהגדרתם מראש את מטרות עמוד הנחיתה ואת קהלי היעד העיקריים שלו, הגיע הזמן לתכנן, לעצב ולהקים לעצמכם עמוד נחיתה מנצח שיתמוך באסטרטגיית בניית אתרים. בשורות הבאות ממתינים לכם טיפים מקצועיים שיסייעו לכם לעשות זאת נכון.

  1. התמקדו במסר שיווקי אחד- ההתמקדות במסר אחד תאפשר לכם לעצב ולתכנן את עמוד הנחיתה בצורה תכליתית, ותאפשר למבקרים בעמוד להיחשף למסר חד, ברור ומרכזי.
  2. הימנעו מיצירת קישורים החוצה- הובלת הגולש לעמוד הנחיתה שייצרתם נועדה להניע אותו לפעולה "כאן ועכשיו", ולכן אין טעם לגרום לו לעבור לעמודי אינטרנט נוספים. בכל מקרה, הקישור היחידי המומלץ לבצע מעמוד הנחיתה כחלק מאסטרטגיית בניית אתרים הוא קישור יוצא לעמוד אינטרנט באתר שלכם, המספק לו את אותן אפשרויות פעולה. 
  3. חישבו בניית אתרים - מקמו את המסר המרכזי בחלקו העליון של העמוד- גולשים רבים אינם נוהגים "לגלול" את עמודי הנחיתה, ולכן חשוב שתקפידו על מיקום המסר המרכזי בחלקו העליון של העמוד, וזאת על מנת שהגולש הממוצע ייחשף למסר באופן מיידי וברור.
  4. הניעו לפעולה- אין זה משנה מהי מטרת העמוד, אתם חייבים להקפיד שהמטרה תוצג באופן משכנע וברור, לדוגמא: אם מטרת העמוד היא ליצור איסוף נתונים לצורך פרטי התקשרות, צרו טופס התקשרות בולט ודומיננטי במרכז העמוד, והניעו את הגולש לפעולה מיידית באמצעות משפט שיווקי חכם. 
  5. צרו מודעות שאי אפשר להתעלם מהן- עמודי נחיתה הן מקום אידיאלי לחשיבה יצירתית בתחום בניית אתרים , ולכן הקפידו לייצר מודעות הפנייה (באנרים) ומועדות פנייה (עמודי נחיתה) קריאטיביים ומעוררי עניין בקרב הגולשים.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: