בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!

בלוג בניית אתרים

  • כשתמונות גונבות את ההצגה

    כשתמונות גונבות את ההצגה

    לתמונות יש אפקט רגשי משמעותי בכל תחומי החיים. בתחום של בניית אתרים תמונות יכולות לתמוך במסר, לחזק אותו ואף להחליף את המילה הכתובה. מהו השילוב המאוזן והמומלץ בין תמונות לטקסט באתר?
  • הפסיכולוגיה של השיווק באתר

    הפסיכולוגיה של השיווק באתר

    כדי לבנות אתר שעובד, יש לכלול באתר תוכן שכנועי שכתוב היטב. כיצד כותבים תוכן משכנע? לפניכם מספר הבהרות בנוגע לפסיכולוגיה של השיווק וליישומה בבניית אתרים.
  • תנועה לאתר – כמות VS איכות.

    תנועה לאתר – כמות VS איכות.

    כל מנהל אתר רוצה להשיג תנועת גולשים מקסימלית לאתרו. כאשר פועלים כדי לנתב גולשים פנימה אל האתר יש להבין שאיכות הגולשים (רמת העניין הכנה שלהם במותג) חשובה לא פחות, ואלי אף יותר - מכמות הגולשים.
  • קידום אתרים באמצעות מערכת דיוור

    קידום אתרים באמצעות מערכת דיוור

    מי שמבין את חשיבות קיומו של אתר תדמיתי לעסק, וודאי מבין גם את החשיבות של קידום האתר אל המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש של המנועים השונים... בכתבה זו נסביר איך מקדמים אתר ע"י דיוור.
  • בניית אתר עסקי – כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

    בניית אתר עסקי – כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

    נוכחות ברשת היא הכרחית עבור כל סוג של עסק. מקטן ועד גדול. ישנם מגוון דרכים להופיע ברשת אל מול לקוחות פוטנציאלים...
  • פרשנות צבעים לפי אוכלוסיות

    פרשנות צבעים לפי אוכלוסיות

    בניית אתרים טובה מחייבת התייחסות לעיצוב. חלק מהחלטות העיצוב קשורות לבחירת הצבעים. לכל צבע יש משמעות ואווירה שונות, ויש לבחור את הצבעים לאתר בהתאם...
  • הקמת בלוג אישי באתר

    הקמת בלוג אישי באתר

    מה המטרה של בלוג אישי באתר? בלוג אישי יכול להועיל לעסקים שרוצים לעדכן את לקוחותיהם ולהיות במרכז העניינים. מעבר לכך הוא משפיע גם על SEO...
  • בונים אתר בינלאומי

    בונים אתר בינלאומי

    בניית אתרים ברמה בינלאומית דורשת חשיבה גלובלית והתאמת האתר לשפה ולהלך הרוח של קהל המטרה במגוון פרמטרים...
  • הקמה וניהול של פורום באתר

    הקמה וניהול של פורום באתר

    הקמת פורום וניהולו יכולים לסייע לקידום אתרכם, ליצור עניין ותנועת גולשים באתר ואף לחזק את המוניטין שלכם כמומחים בתחום עיסוקכם. בכתבה זו תגלו איך.
  • תמונה שווה אלף מילים? לא רק...

    תמונה שווה אלף מילים? לא רק...

    תמונות הן אלמנט חשוב בדפי האתר. מדובר ב- eye catcher שמושך את תשומת הלב ולפעמים גם מעביר טוב יותר את המסר. אולם, תמונות חשבות מסיבה נוספת... קידום האתר. בכתבה זו נסביר איך לשלב תמונות באופן שיתרום ל- SEO.
  • מגולש... ללקוח מרוצה – מסלול גלישה מתוכנן

    מגולש... ללקוח מרוצה – מסלול גלישה מתוכנן

    גולשים שמגיעים לאתר, עשויים להיות חדורי מוטיבציה לחפש את התוכן הדרוש להם... ועשויים להיות עייפים אחרי שיטוט בעשרות אתרים אחרים. כך תעזרו לגולש להתמצא בקלות באתרכם.
  • בניית אתרים סלולארים.

    בניית אתרים סלולארים.

    יותר ויותר צרכנים גולשים באינטרנט באמצעות הסמרטפון וכמו שחשוב שלעסק שלכם תהיה נוכחות על מסך המחשב, חשוב שתהיה לו נוכחות גם במכשיר החדש ששבה את לב ההמונים – הסמרטפון.
  • תפקיד העיצוב בבניית אתר

    תפקיד העיצוב בבניית אתר

    בניית אתר מורכבת ממספר אלמנטים: הפן הטכני, התוכן השיווקי והעיצוב. במאמר זה נתייחס לאלמנט בחירת הצבעוניות בעת בניית אתר.
  • טיפים לאפיון אתר

    טיפים לאפיון אתר

    אפיון אתרים, הוא למעשה השלב הראשוני וההכרחי ביותר הנדרש כדי להקים אתר מושך ויעיל ללא אי סדר ובלבול. אז איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים...
  • קידום אתרים – כתיבה עבור הגולש או הרובוט של Google?

    קידום אתרים – כתיבה עבור הגולש או הרובוט של Google?

    בונים אתר? כותבים תוכן לקידום אתר? כדאי שתתחשבו גם בדעתו של רובוט הסריקה של Google ולא רק בדעת הגולשים.
  • הכל אודות עמוד האודות

    הכל אודות עמוד האודות

    מנהלי עסקים רבים, דווקא מכיוון שהם אנשי עסקים ולא אנשי אמנות, נוטים לחשוב שדי בכך שהמידע אודות העסק מוצג באתר, אולם שאלת השאלות היא עד כמה מידע זה נגיש לעיני הלקוח ויותר מכך – מה הלקוח חושב על התוכן?
  • האם להפנות תוכן שיווקי לרגש או לשכל

    האם להפנות תוכן שיווקי לרגש או לשכל

    בעיצומו של תהליך בניית אתר, אנו מתייחסים יותר לפן הטכני ולפונקציונאליות... אולם חשוב גם לתכנן מראש את אופי התכנים השיוקיים שיוצגו באתר ולהחליט מתי לפנות לרגש ומתי לשכל?
  • בניית אתר סלולארי או אפליקציה?

    בניית אתר סלולארי או אפליקציה?

    המציאות הטכנולוגית של היום מנבאת כי חלק נכבד מהצרכנים יחשפו לתוכן שלכם דרך הסמרטפון. זה הזמן ליצור נוכחות לעסק בפני צרכני הסלולאר. איך עושים זאת? קיימות שתי פלטפורמות מרכזיות...
  • בניית אתרים ובניית אמון עם הלקוח

    בניית אתרים ובניית אמון עם הלקוח

    האם האתר שלכם מייצר את האפקט הרצוי על הלקוח הפוטנציאלי. האתר יכול להיות מרשים יותר ובכל זאת להשתרך מאחור בכל הנוגע לאיסוף לידים ולמכירות. במקרה כזה כדאי לבדוק האם האתר משדר מספיק אמינות.
  • בניית אתר המצטיין בהנעה לפעולה

    בניית אתר המצטיין בהנעה לפעולה

    בין אם אתם כבעלי עסק אחראים על תהליך בניית האתר ועדכונו ובין אם שכרתם את שירותיה של חברת בניית אתרים או קידום אתרים... ניתן ורצוי, מעת לעת, לוודא שקיימת באתר הנעה יעילה לפעולה.
  • M-commerce. הרכישות בסלולאר תופסות תאוצה

    M-commerce. הרכישות בסלולאר תופסות תאוצה

    ברגע שללקוח קל לשלם דרך הסלולאר, יש לו מוטיבציה גבוהה יותר לקנות. כלומר, אספקט נוסף שנכנס כעת לתחרות העסקית בין חברות הוא: M commerce - עד כמה נוח לקנות את המוצרים שלהן מכל מקום.
  • בניית אתר אקטיבי ואפקטיבי

    בניית אתר אקטיבי ואפקטיבי

    הפעילות ברשת תופסת חלק נכבד בחיי היום יום של כולנו, והיא כוללת כמובן גם פעילות עסקית-צרכנית. לכן, מבחינת בניית אתרים- חשוב שאתר העסק יהיה כמה שיותר יעיל למשתמש.
  • קישורים וקידום אתרים

    קישורים וקידום אתרים

    בעלי אתרים עושים כל שביכולתם על מנת לקדם ולשווק את האתר שברשותכם למספר רב של גולשים.
  • כיצד לתכנן דף נחיתה מנצח

    כיצד לתכנן דף נחיתה מנצח

    דפי נחיתה, הם ברוב המקרים, עמודי אינטרנט, המיועדים לצרכי השגת מטרה תכליתית אחת וברורה.
  • הזנת תוכן - טעויות נפוצות

    הזנת תוכן - טעויות נפוצות

    בניית אתר הינו הליך מקצועי מתמשך המחייב אתכם לשים לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד.
  1  |  2  |  3  |  4  |  5    ›   » 
קבוצת אתרים פלוס: